[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ÿþ05
Technical
TI 05-98 08 05 GT/T/B/F/U
information
pl
TI 5-97 10 22
Dotyczy GR801/900/R, GRS890/900/R,
GRS900R z Opticruise i GR801R z
Opticruise i CS.
Usterki spowodowane
obluzowaniem siÒ zÒbatki
Informacja ogÛlna
W TI 5-97 10 22 opisany zosta: sposÛb
Scania SÞdertÌlje 1 233 264
mocowania zÒbatki 1 336 057 na kole zÒbatym
Scania Zwolle 4 381 397
zwalniacza. To dzia: anie jest najczÒéciej
wystarczaj¡ce do usuniÒcia usterki, ale aby
Scania Angers 9 026 675
zapobiec wirowaniu zÒbatki w stosunku do
Scania Katrineholm 1 831 152
ko: a zÒbatego wprowadzona zosta: a
dodatkowa czynnoéÎ serwisowa.
Rozwi¡zanie serwisowe
W wyniku tego TI 5-97 10 22 przestaje
Zastosuj siÒ do opisu czynnoéci serwisowych w
obowi¡zywaÎ.
PodrÒczniku serwisowym, rozdzia: 5-94 04 28
Pierwszymi znanymi symptomami
GT/B dla 3-ej serii lub 05:04-01 dla 4-ej serii.
poluzowania siÒ zÒbatki s¡ :
1. Umocuj ko: o zÒbate zwalniacza tak, aby
" Nieprawid: owe wskazania
nie uszkodziÎ zÒbatki.
prÒdkoéciomierza.
2. Przy u§yciu przebijaka, zrÛb cztery znaki
" NierÛwna praca sterownika utrzymywania
punktowe pomiÒdzy zÒbami zÒbatki,
sta: ej prÒdkoéci pojazdu EDC
rÛwno roz: o§one wzd: u§ osi. Rysunek 1.
" NierÛwna praca ogranicznika maksymalnej
3. Wykonaj dwa z: ¡cza spawane pomiÒdzy
prÒdkoéci pojazdu.
zÒbami, rÛwno roz: o§one wzd: u§ osi.
D: ugoéÎ spawÛw powinna wynosiÎ 15 mm,
" Nieprawid: owa zmiana biegÛw w stosunku
wymiar ÷aö 2 mm. Rysunek 2.
do prÒdkoéci obrotowej silnika w uk: adzie
Opticruise.
Rozwi¡zanie produkcyjne
Do produkcji zosta: a wprowadzona zmiana,
ktÛra ma na celu wzmocnienie zÒbatki. Nowe
rozwi¡zanie obowi¡zuje do nastÒpuj¡cego
numeru podwozia :
1
min. 1.5
30
A
1 336 057
1 329 718
SR1.5
10
Rysunek 1 : A : Przebijak
1
1
1( a2)
15
Rysunek 2
2 TI 05-98 08 05 GT/T/B/F/U pl
108 468
111 676
[ Pobierz całość w formacie PDF ]